INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 8 juli 2013

Vilken Fest

I helgen har jag roat mig rejält och haft lite minisemester. Har kompisar som bor på ett fantastiskt ställe på landet med egen sandstrand bastu vid vattnet en jätte lada omgjord till festlokal med dansgolv. Vi hade helstekt gris och en massa annat. Lite drygt 100 personer fröjdades och dansade till morgonen, En fest man inte glömmer i första taget.
I butiken lev Vackert fröjdas det med, flera leveranser varje vecka och hembakt i massor.....

 .....en Maileg docka/ängel sitter och tar emot er i butiken......

.......och nya strutar tillverkas på löpande band.
Ha en fortsatt härlig solig vecka alla ni som tittar in, ni gör mig alla så glad. Kram/Ingela.

3 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig en riktigt härlig tisdag!
Kram/Lena

Photo by Maria sa...

Lät som en rolig och härlig fest =)

Ha nu en fin tisdag och hoppas att vädret är bättre hos dig än vad jag har här i Olofström..

Kram Mia

All Seasons sa...

This looks lovely!

Sunny greetings
Patricia