INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 19 januari 2014

Inspiration på riktigt

Visar lite fler bilder från Formex .Alltid härligt att få lite nytänk omkring inredning. Många gånger känner jag att jag inte riktigt vet vart jag ska få inspiration och lust att skapa ifrån. Jag skulle behöva åka ut mer och se mig om kanske i andra fina härliga butiker. Tycker det är svårt ibland att få den där rätta känslan framför datorn.......

 .....detta är från Living Story, fina saker och härlig monter.....

 .....lite att välja på om man vill vara fin....

 ....bröllopstårta, smaskigt vacker.....


Det kommer att anordnas alternativ hälsomässa i butiken Lördagen den 1/3 så bor du i närheten av Kristinehamn och vill vara med som utställare hör av dig till mig. Obs begränsat med platser.
Kram/Ingela.

2 kommentarer:

Våglyckan sa...

Mycket fint! Där skulle man ha varit :-)!
/Maria

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder kanonfint ! Ha det gott rara Ingela .Kramar Rita